Scop...

Acest blog se constituie într-un mesaj-apel la bun-simţ. Libertatea de exprimare se poate exercita şi fără trimiteri spre o zonă a jignirii şi agresivităţii verbale. Cea mai mare jignire este însă în a te face că nu înţelegi despre ce vorbeşte celălalt.

Friday 1 October 2010

Frank Zapa[King] (www.elenaudrea.ro)

www.elenaudrea.ro/atac-la-baioneta-atac-la-poseta.html/comment-page-1#comment-169886

Frank Zapa[King] says:
01.10.2010 at 13:39
haaaaaaaaaaa,iar sunt in adormire bloggerii ticalosi-surprinsi de contraatacul PEDELISTILOR-ASTEPTA NOI INSTRUCTIUNI.
uite cum doar o ADIERE DE VINT-ia pus pe fuga pe bietii bloggeri care nu mai stiu cum sa reactioneze.
dar revin ei,imediat-DRAGNEA SI MIHALACHE TOCMAI PREGATESC NOILE SUBIECTE.
HAI BIBLIO,CENUSE,MORO,PUIU ,HAI BAIETII CA AZI ATI LUCRAT DE DOI BANI,CA MINCATI ASTAZI?????????????


Frank Zapa[King] says:
01.10.2010 at 13:42
asa este argintic-o,dar nu te bucura,acum vin prin posta electronica-INDICVATIILE PRETIOASE………
imediat il vezi pe BIBLIO-CUM ITI DA UN ARTICOL DIN CONSTITUTIA LUI PERSONALA,IN CARE EXISTA UN ARTICOL PE CARE ELENA UDREA L-A INCALCAT,FOLOSIND UN ELICOPTER INCHIRIAT PE PROPII BANI.
ai rabdare,cafea si tutun,gasesc ticalosii ceva.
daca nu,vor incerca sa schimbe subiectul……………ca d’aia e ticalosii baietanii astia…………

Bibliotecaru says:
01.10.2010 at 13:46
@ Frank Zapa[King]
Am înţeles eu bine? La momentul 01.10.2010 at 13:39 mă faceţi blogger ticălos? Confirmaţi-mi ca să fiu sigur.

Frank Zapa[King] says:
01.10.2010 at 14:11
ce faci cense?astepti sa-mi iau zborul,mi-ai ,CITIT ‘programul?
haaaaaaaaaa,nici nu mai conteaza,ce a fost de spus,am spus,cine are de citit va citi,iar cine are de rosit de rusine[INCLUSIV TU,CENUSE,BIBLIO,MORO SI PUIU]veti rosii,pt ca asa cum eu stiu,si voi stiti-SUNTETI IN SLUJBA RAULUI,IN SLUJBA TRADATORILOR SI AL TRADARII,sunteti pina la urma DUSMANII DEMOCRATIEI.
democratie de ale carei virtuti profitati.profitati de dreptul la libera exprimare TOCMAI PT A O INGRADII.
profitati de toate valentele democratiei,tocmai pt a o surghiunii si a o alunga din mijlocul romanilor.
v-ati nascut jigodii,servind dictatura comunista,astazi serviti cauza SISTEMULUI TICALOSIT.
toata incercarea voastra de aburire pute,asa cum si voi mirositi urit,mirosul acela greu,de transipiratie a COMUNISTULUI INTOR
S DE LA VRE-UN CONGRES,unde a batut din palme si a strigat-,CEAUSESCU ROMANIA,MOARTE CAPITALISTILOR,PINA S-A DESHIDRATAT DE TOT.
nu aveti prea multa minte,si nici nu-i de mirare,CINE AR PUTEA LUCRA IN FAVOAREA LUI VOICULESCU,VINTU,NASTASE PATRICIU ORI CRIN ANTONESCU-UN OM INTELIGENT?
nicidecum doar niste ticalosi si prosti pe deasupra,ar putea fi sclavii unor asemenea indivizi.
toate incercarile voastre de a manipula va afunda tot mai adinc in mlastina pestilentiala in care viata voastra curge precum materialul ala viscos si galben,folosit de multe ori pt. a ingrasa solul.
in oricare din variante si scenarii sunteti perdanti-ACEST LUCRU NU-L PUTETI INTELEGE VOI.
IN TIMP CCE TRAIAN BASESCU SI PD-L ISI PUN IN PRACTICA PROGRAMUL DE REFORMARE A ROMANIEI,care printre altele duce si la disparitia voastra din peisaj,in timp ce GUVERNUL BOC ISI TRECE LEGILE SI CONDUCE ROMANIA,VOI ,NISTE TERCHEA-BERCHEA-LATRATI.
ei uite v-am ajutat,atit pe voi cit si pe stapinii vostrii politici-PONTA SI ANTONESCU.
Astazi ROMANIA ESTE CONDUSA DE PD-L SI TRAIAN BASESCU,PUNCT,voi nu contati,cel mult puteti latra.

Bibliotecaru says:
01.10.2010 at 14:14
@ Frank Zapa[King]
Deci am înţeles eu bine, era vorba despre un atac la persoană, absolut neprovocat, şi nicidecum un fel de greşeală de exprimare sub masca aşa zisului pamflet. Mulţumesc de confirmare.


1 comment:

  1. " Frank Zapa[King] a scris pe 24 Mai 2011, 11:59 am

    ,PROFETUL VOICULESCU,AURUL SI MIGRATORII’

    Primesc in ultima vreme reprosuri ca nu sunt suficient de critic,agresiv ,cu pedelistii,ca vezi doamne as incerca sa-i cocolesc,sa le bag sub covor apucaturile care ii definesc in fond pe uselisti.
    Ar fi un simbure de adevar,numai ca acest simbure de adevar in economia evenimentelor practic nici nu mai conteaza-CU CE AR FI SITUATIA MAI ROZA,PT USELISTI,DACA M-AS INSCRIE SI EU,IN CORUL DEMENTILOR,RETARDATILOR ,IDIOTILOR,care de dimineata pina seara-VARSA TONE DE MINCIUNI,MIZERII-la adresa pedelistilor,care nici pe departe nu sunt niste caluri si mironosite. "


    Bibicul asta, ori e orb, ori e retardat! Nu intentionez sa aduc nici o jignire paramecilor sau altor organisme unicelulare, dar nu am crezut sa intalnesc vreun homo sapiens al carui nivel de ratiune sa fie inferior paramecilor.
    Poate ca privesc in directia gresita si ma gandesc serios sa consult un entomolog, de altfel, libarca asta portocalie poate fi o mutatie survenita de vreo doua decenii incoace.
    Sper ca pe viitor sa-mi infrang tendinta..scatofila de a-i mai citi elucubratiile..

    ReplyDelete