Scop...

Acest blog se constituie într-un mesaj-apel la bun-simţ. Libertatea de exprimare se poate exercita şi fără trimiteri spre o zonă a jignirii şi agresivităţii verbale. Cea mai mare jignire este însă în a te face că nu înţelegi despre ce vorbeşte celălalt.

Friday 17 September 2010

zaharescu valeriu (cristianpreda.ro)

cristianpreda.ro/2010/09/15/cuba-2/
cristianpreda.ro/2010/09/16/fals/

Bibliotecaru { 09.15.10 at 3:10 PM }

Eu nu înţeleg de ce nu se discută cu conducerea Cubei. Dizidenţii nu pot schimba politica Cubei. Nu uitaţi că viaţa proastă a cetăţenilor cubanezi este legată de blocada americană dublata de dezinteresul rus. Nu uitaţi că statul cubanez a ajuns în această situaţie şi pentru că a picat la mijloc în războiului rece dintre SUA şi URSS. Dictatură sau nu, eu cred că Uniunea Europeană ar trebui să negocieze o relaţie care să ocrotească populaţia cubaneză şi nu să facă rău Cubei în speranţa că liderii vor pleca în ţări mai puţin calde. Cetăţenii Cubei nu au nici o vină, sunt victime ale politicii cubaneze, americane, ruse şi, iată, europene.

victor L { 09.15.10 at 4:23 PM }

@Bibliotecaru,
citi ani aveti, domnule?
“Eu nu înţeleg de ce nu se discută cu conducerea Cubei”
Pe ce lume traiti? ca nu cred ca faceti doar pe naivul.
Domnule, o discutie cu “conducerea Cubei” este la fel cu a-l contrazice pe @Bibliotecaru: fara sanse.
Fidel are cuvintari pe masura interventiilor dvoastra si convingeri la fel de infailibile.
Unde erati in 1959?

Bibliotecaru { 09.15.10 at 7:38 PM }

@ victor L
Ştiţi dumneavaostră, în ultimii 20 de an,i de un caz de cerere de audienţă, sau de întâlnire la nivel înalt, depusă la preşedinţia Cubei care să fi fost refuzată? Nu numai din partea României, ci din partea oricărei ţări europene membră a UE. Daţi-mi un exemplu concret ca să vă iau în calcul ieşirea jignitoare de mai sus.

Miruna { 09.15.10 at 8:36 PM }

@Bibliotecaru
“Dizidenţii nu pot schimba politica Cubei”
Asa o fi dar, macar incearca.

Iar Cuba n-a “picat” din nori intre USA si URSS ci si-a ales singura locul, si nicidecum INTRE cele doua puteri ci ALATURI de una din ele.

zaharescu valeriu { 09.15.10 at 10:13 PM }

@biblio
Constat că regretul neimplementării socialismului cu față umană, vă urmărește ca o umbră pe toate blogurile…
Vă asigur că vă admir pentru că aveți totuși un crez profund și programatic, pe cînd liderii opoziției nu cred că au măcar habar că România este membră cu drepturi și OBLIGAȚII depline a U.E. :)

Bibliotecaru { 09.16.10 at 12:23 AM }

@ Miruna
Sigur că da, încearcă şi dizidenţii să aducă binele în Cuba. Numai că într-o ţară în care dizidenţii pot schimba societatea nu putem vorbi despre un sistem totalitar. Singura cale ar fi o revoluţie, nu-i aşa?

Poate nici discuţia unei comisii a Parlamentului European cu conducerea Cubei nu va schimba nimic esenţial, dar poate că reluarea relaţiilor diplomatice cu Cuba şi aducerea lor la normalitate, zic eu, poate dezvolta şi îmbunătăţii viaţa poporului cubanez.

România are (datele sunt din 2005) o relaţie comercială cu Cuba de cam 2 milioane dolari export şi 6 import, 4 milioane în plus în visteria Cubei. Statele Unite au în acest timp o cifră comercială de o jumătate de miliard (iată folosul blocadei economice). Se raportează contracte comerciale cu 170 de ţări.

Relativ la faptul că Fidel Castro a ales Uniunea Sovietică… Poate ar trebui să căutaţi câteva informaţii pentru a afla de ce a trebuit să se facă această alegere. Ideal ar fi să începeţi istoria Cubei de pe vremea lui Federico Laredo Brú.

Bibliotecaru { 09.16.10 at 10:13 AM }

@ zaharescu valeriu
Socialismul nu trebuia implementat, faceţi o confuzie. Socialismul era o stare de tranziţie dinspre societatea capitalistă spre cea comunistă. Abia noua definire a socialismului, care nu mai are nici o legătură cu comunismul, care nu mai vorbeşte despre eliminarea proprietăţii private, poate fi o ţintă din punct de vedere ideologic.

Regretul meu este că domnia voastră vă preocupaţi să mă enervaţi pe mine în loc să participaţi la discuţii în mod constructiv, cu un aport de cunoştinţe. De oameni ca dumneavoastră, “perturbatori băşcălioşi”, internetul este plin, nu sunteţi deci un câştig pentru conversaţie.

Cât despre drepturile şi obligaţiile în UE, ia verificaţi un pic în istorie ce partide erau la putere în principalele etape care au condus la integrarea României în UE, anume negocierea condiţiilor preaderare şi semnarea Tratatului de Aderare. ;)

Nu ştiu de ce vă sesizez malefic. Mă faceţi să fiu mai răutăcios decât intenţionez să fiu. Cred că din cauza iritării. Nu ştiu de ce mă mai obosesc să vă răspund.

zaharescu valeriu { 09.16.10 at 12:06 PM }

@bibliotecaru
..,, Nu ştiu de ce mă mai obosesc să vă răspund”…
Chiar…de ce ? stimate domn.
Vă răspund tot eu. Pentru că nu vă simțiți confortabil când cineva își permite să vă conteste obiectivitatea în care dv chiar credeți sincer. Dar dacă pe dvs înșivă vă puteți înșela, nu puteți face același lucru cu toți ceilalți.
Ceea ce dvs induceți, conștient sau nu, este că o dictatură (mai ales de stânga) este perfect legitimă dacă este susținută de către cetățenii majoritari…cel puțin aparent. Grupul ,,dizidenților” fiind minoritar ,nu trebuie băgat în seamă. În schimb, în democrație, orice grup minoritar este mai egal decât majoritatea. Și de acest principiu, profită din plin inclusiv…nostalgicii socialismului.

Miruna { 09.16.10 at 1:51 PM }

@ Bibliotecaru

Lasa naibii sfaturile astea semidocte cu “citeste istoria …”
Nu cred ca vreun om matur, ancorat in realitate, are nevoie sa citeasca istoria Cubei ca sa se convinga ca F. Castro si-a batut joc de tara sa pe care, nu numai ca a vandut-o rusilor, dar a mai si pus intreaga planeta in fata unei catastrofe nucleare!

Nu e nevoie sa citesti teancuri de carti de istorie ca sa afli ca Hitler si Stalin au fost niste asasini sau ca F. Castro a fost si ramane un fanatic comunist.

Ma mir ca nu-mi recomandati vreun manual de istorie ca sa aflu ca de fapt Ceausescu a fost un “geniu” al Carpatilor care a dus Romania pe culmi nemaivazute, sau ca Iliescu, la randul sau, a fost obligat de cine stie ce “forte divine” sa cheme minerii ca sa-i scape pe romani de “agenturilii straine vestice” care amenintau fericirea si bunastarea poporului roman!

Bla..bla..bla…

Putina decenta, domnule!

Bibliotecaru { 09.16.10 at 2:50 PM }

@ zaharescu valeriu
Spuneţi:
Constat că regretul neimplementării socialismului cu față umană, vă urmărește ca o umbră pe toate blogurile…
Aţi putea să vă argumentaţi cu ceva această afirmaţie? Argumentaţi-o şi sunt gata să fiu de acord cu dumneavoastră.
Spuneţi:
Ceea ce dvs induceți, conștient sau nu, este că o dictatură (mai ales de stânga) este perfect legitimă dacă este susținută de către cetățenii majoritari…cel puțin aparent.
Aţi putea să vă argumentaţi cu ceva această afirmaţie? Argumentaţi-o şi sunt gata să fiu de acord cu dumneavoastră.

Dacă nu, atunci nu dovediţi decât că ceea ce înţelegeţi domnia voastră nu arată nici că faceţi un efort să înţelegeţi ce spun eu, nu arată nici că aveţi măcar minime cunoştinţe de filosofie politică, nu arată nici că aţi fi, cumva, bine intenţionat.

Şi, în acest caz, aveţi un argument prin care să-mi pierd timpul răspunzându-va la chestiunile pe care le spuneţi mai sus?

Mingia este în terenul domniei voastre. Puteţi să vă argumentaţi afirmaţiile?
Dacă nu, am să vă las să vorbiţi de unul singur şi să mă “contraziceţi” cu stupizenii cât doriţi.
Dacă nu, nu vă mai miraţi că nu vă voi mai da răspunsuri.

Bibliotecaru { 09.16.10 at 2:55 PM }

@ zaharescu valeriu
Sunt cinci sau şase nick-uri pe blogurile PDL care “mă atacă”, de fiecare dată, cu argumente care mă face să mi-l amintesc pe Cocoşilă din Moromeţii…
- Păi vezi că eşti prost?
Poate că sunt eu prost, sau socialist, sau ce spuneţi mai sus, dar nici ăsta nu este argument de vreo elită intelectuală cât timp afirmaţia nu este şi argumentată.

Bibliotecaru { 09.16.10 at 3:27 PM }

@ Miruna
Să-mi fie iertare, dar despre “Castro, fanatic comunist” spun numai cei care nu citesc, aşa, ca dumneavoastră. Castro nu a avut nici o iubire cu ruşii, dar a apelat la ei pentru a scăpa de americani. România a apelat la Hitler în cel de al doilea război mondial, că tot era dat exemplu, pentru a-şi recupera teritoriile. Asta face din Rege şi Mareşal doi nazişti? Cum puteţi să gândiţi atât de limitat?
:D

Faptul că Fidel Castro a fost un dictator în Cuba, asta nu încape discuţie, istoria însă ne facem să vedem ansamblul lucrurilor care stau diferit de ceea ce ştiţi dumneavoastră, probabil din trasul cu urechea la discuţiile altora.

Aş fi ipocrit dacă aş spune că am studiat Istoria Cubei, dar am aflat din mai multe surse minime informaţii, repet, din mai multe surse, relativ la desfăşurarea evenimentelor şi mecanismele care le-au provocat.

Verificaţi ce făceau americanii în Cuba de prin 1898 până spre finele preşedinţiei lui Federico Laredo Brú. Descoperiţi cum de s-a ajuns la dictatura militară de pe vremea lui Fulgencio Batista şi apoi cum s-a ajuns la revoluţia care l-a adus pe Fidel Castro la putere.
Verificaţi dacă Statele Unite au susţinut sau nu, prin Fulgencio Batista, o dictatură militară în Cuba.

Problema, doamnă Miruna, este că dumneavoastră nu aţi luat contact decât cu punctul de vedere oficial al presei de propagandă americană, răspândită peste tot, prin filme cu cubanezi care nu spun niciodată decât Bamos! Rapidos! La causa de la revolución!
Eu nu susţin, precum domnul Mazăre, că ce mari oameni sunt Castro, Guevara… Susţin însă că normalitatea ar cere ascultarea părerilor de ambele părţi, discuţii cu ambele părţi. Din păcate noi, alături şi de celelalte ţări europene, suntem folosiţi precum nişte hăitaşi. Statele Unite trag cu puşca în vânat, şi hăitaşii au impresia că lătrând şi ei vor avea o mică parte din vânat.

Ce am spus mai sus? Am spus că normal ar fi pentru P.E. să încerce să vorbească cu liderii de la Havana pentru a obţine ceva, poate o soluţie, şi că, prin simpla discuţie cu eliberaţii dizidenţi, nu se poate interveni real în interiorul Cubei. Imediat ce am spus acest lucru de bun simţ, dumneavoastră şi victor L şi zaharescu valeriu aţi sărit la mine. De ce? Pentru că am promovat ideea dialogului? Uneori am impresia că vorbesc cu nişte copii de grădiniţă care devin ţâfnoşi că li s-a luat nu ştiu ce jucărie.

zaharescu valeriu { 09.16.10 at 7:22 PM }

@biblio
Ce s-a întâmplat cu calmul dvs proverbial ? Era doar o aparență ?
Revenind la temă, susțin că nu este normal ca un lider autoritar, de fapt un dictator, să șantajeze în mod cinic lumea civilizată, acuzând ,,agenturili” străine de sărăcia cetățenilor cubanezi, ÎN PROPORȚIE DE 95% ANGAJAȚI LA STAT…un stat falimentar prin definiție.
DA, pentru ajutoare umanitare neguvernamentale, NU, pentru cedări diplomatice ale autorităților din țările din lumea liberă !
Negocierea (urmată de concesii principiale) cu liderii sistemelor totalitare, accentuează pe termen lung, prin legitimare, un regim opresiv și sfidător !
Un alt exemplu, este Iranul. La ce au dus până în prezent tratativele ? La continuarea programului nuclear iranian. În mod similar decurg lucrurile în ,,relația” cu Coreea de Nord.

Bibliotecaru { 09.17.10 at 11:55 AM }

@ zaharescu valeriu
:)
Sunteţi tare în urmă cu evenimentele…

Fidel Castro: “The Cuban model doesn’t even work for us anymore”

http://www.theatlantic.com/international/archive/2010/09/fidel-cuban-model-doesnt-even-work-for-us-anymore/62602/
(dacă daţi pe Previous Goldberg, veţi mai găsi câte ceva despre vizita lui Jeffrey Goldberg în preajma fostului lider cubanez)

Ca întotdeauna răstălmăciţi cele ce le spun.

Un general francez ajuns unul din marii preşedinţi ai Franţei, atât de mare încât a devenit şi piaţă în Bucureşti, Charles André Joseph Marie de Gaulle, spunea că…
Nu am prieteni şi nici duşmani. Nu am decât interese.

“Occidentalii” bogaţi aruncă în faţă scopul democraţiei, eliberării de sub jugul totalitar, drepturile omului… o întreagă propagandă condusă de oameni pricepuţi şi de un aparat bine pus la punct, şefii de stat, “externele”, serviciile secrete, oamenii de afaceri (şi aşa mai departe), folosesc însă această perdea pentru ochii inocenţi ai popoarelor pentru a masca şi a acoperi cele menite a servi interese personale, de grup, şi, mai rar, naţionale.

Dacă vă amintiţi România în plin Comunism condusă de Nicolae Ceauşescu, când a mers mai bine cetăţenilor români obişnuiţi, pe vremea când Ceauşescu se întâlnea cu Richard Nixon, pe vremea când Ceauşescu era plimbat cu caleaşca prin Londra, sau pe vremea când relaţiile României cu occidentul erau mai “la cuţite”?

Nu a ajutat dialogul în Iran, şi nici în Coreea de Nord? Dar de unde ştiţi domnia voastră cum ar fi fost dacă nu exista un dialog, de unde ştiţi că ar fi fost mai bine sau mai rău?

Problema este că ţările precum Iranul şi Coreea de Nord nu sunt respectate ca entităţi suverane, dialogul se duce de pe poziţii de superioritate, ed forţă, “faci ca noi sau te distrugem”. Încă persistă conflictul Iran-SUA, acutizat la invazia americanilor în Irak. Americanii de atunci nu fac altceva decât să pună o presiune ameninţătoare, devastatoare pe Iran. Ameninţă din cinci în cinci minute că vor invada Iranul, găsesc pretexte cum au fost şi armele chimice în Irak, pune în ţări ca România un scut misterios împotriva rachetelor Iraniene… Păi credeţi că dacă aceste lucruri s-ar face împotriva României noi am fi fericiţi şi ospitalieri. Poate că ar trebui să faceţi şi efortul de a înţelege un popor islamic care are o cu totul altă conştiinţă socială decât cea creştină. La fel şi poporul coreean, are diferenţe culturale extreme faţă de creştinismul occidental, raportarea la superiorul ierarhic are o cu totul altă natură psihologică decât în spaţiul european şi occidental, în general.

Am senzaţia însă că-mi pierd timpul şi, de obicei, senzaţiile mele se dovedesc corecte.



zaharescu valeriu (elenaudrea.ro)

http www elenaudrea.ro/16-septembrie-ajutam-administratiile-publice-locale-indiferent-de-culoarea-politica-exemplu-iasiul.html#comments

Bibliotecaru says: 17.09.2010 at 00:23

@ Elena Udrea
Doamnă ministru,
Am fost amuzat atunci când am citit:
Vreau să demontez un mit: cum că Guvernul, în ansamblu, sau MDRT, în particular, ar atribui fonduri doar către administraţiile locale conduse de PDL.

Păi aşa cunoaşteţi dumneavoastră românii, incapabili să găsească ei explicaţii care să susţină miturile? :D

Atunci când mitul este deja o impresie solidă, scenariul se poate ajusta oricând. De exemplu, în acest caz… Alăturarea domniei voastre de domnul Gabriel Oprea mă face să mă gândesc că din organizaţia PSD a domnului Nichita au existat câteva treceri în “grupul Independenţilor” lui Gabriel Oprea, îmi aduc aminte la repezeală de Tudor Ciuhodaru şi Luminiţa Iordache. Iată că, atunci când cauţi îndeajuns de adânc, se pot găsi motive pentru bani ajunşi “unde trebuie”. Gândind că “dezertările” PSD-iste sunt de fapt oameni de bază în “Grupul Nichita”, deja se poate merge şi mai departe şi să ne aşteptăm la faptul că domnul Nichita va candida în 2012 pentru PDL. :D

Vedeţi? Scenarii se pot face în orice condiţii.

Revenind la mesaj, cred că ar trebui să ne vorbiţi despre cei 7 poli de creştere economică, un concept nu îndeajuns de mult mediatizat.

Bibliotecaru says: 17.09.2010 at 00:38

VIDEO IAŞI

zaharescu valeriu says: 17.09.2010 at 07:43

cmoro, buddy
Ce vă spuneam eu, băieți ? Ministresa noastră are un singur obiectiv major :Romînia.
Să vă dau un sfat : pentru a vă decontamina de toxinele mitologiei dâmbovițene, parcurgeți următorii pași:
1. Închideți ochii și respirați adânc, pentru a vă autoinduce starea de calm;
2. Citiți cu atenție (nu ascultați, numai) ;
3. Citiți până la …capăt;
PS
Astfel, veți ajunge la limpezimea minții bibliotecarului. El știe BINE cum stau lucrurile, dar se alintă uneori :)

Bibliotecaru says: 17.09.2010 at 10:40

@ Elena Udrea
Îmi dau seama că la ora 0 nu am fost destul de clar în ceea ce am vrut să spun.

Cred că ar fi util să existe undeva explicat exact-exact cum anume se realizează acest pol de creştere, în mod concret. Şi nu numai.

Ştiu că nu intră în sarcina unui ministru să se preocupe de astfel de informaţii şi că fiecare cetăţean ar trebui să se intereseze personal cum stă treaba cu legea, cu instituţiile statului, cu programele guvernului. Mă gândesc totuşi că ar trebui să fie trecută bariera autoritate-funcţionar-cetăţean în folosul nostru, al tuturor, indiferent dacă cetăţeanul este primar, preşedinte de consiliu judeţean, investitor, un ţăran care vrea să-şi achiziţioneze un tractor. Suntem în secolul XXI, beneficiem de un element de promovare aproape gratis, cum este internetul, şi nu îl folosim. În România prosperă meseria de interfaţă între cetăţean şi stat, oameni care “ciupesc” din afaceri pentru simplul fapt că au mai bătut la anumite uşi şi ştiu care se deschid şi care nu se deschid, oameni care practic definesc noţiunea de “Şpagă”. Nu este normal.

Mă gândeam la domnul Buddywonca care are o idee, se zbate, vrea să facă ceva, dar este o energie închisă într-un pahar pentru că spaţiul birocratic nu-i este accesibil. Domnia sa nu numai că are aripile tăiate pentru că nu ştie ce să facă dincolo de idee şi de punerea ei fizică în practică, ci este speriat, copleşit, de actul birocratic care, de cele mai multe ori, ucide în faşă orice iniţiativă. De aici se naşte supărarea şi frustrarea de înţeles. Din câte am înţeles eu, domnia sa ar putea accesa tot felul de fonduri ca această idee, pentru că se înscrie în mai multe situaţii, formalităţile birocratice depăşesc cu mult răbdarea şi energia unui singur om. Numai apa curentă, canalizarea, energia termo-electrică (dacă nu şi-o fac singuri), gaze, telefonie, cablu TV reprezintă încercări-trecere prin furci caudine pentru un astfel de proiect, ce să mai vorbim despre actele necesare proiectului în sine, care implică toate instituţiile posibile.

Iată de ce mă gândesc că toate aceste programe, cum este şi cazul polului de creştere, ar trebui să aibă un site special în care să se prezinte exhaustiv etapele birocratice ce trebuiesc urmate, un site realizat în strânsă legătură cu instituţiile implicate. În acest caz, se porneşte de la instituţia pe care o conduceţi cu ceea ce înseamnă foarte exact acest proiect, cum ajută el comunitatea şi apoi, pe cazuri concrete, totul curge spre instituţiile pe unde beneficiarul proiectului trebuie să ajungă.

De exemplu, pentru a se ajunge la semnarea acestor contracte, ce a trebuit să facă domnul Nichita? Bănuiesc că a existat un demers în timp, discuţii şi aprobări, bănuiesc că actul de semnare a contractului încheie defapt dimensiunea actului birocratic.

Cât de util ar fi să ai un loc în care cineva să-şi spună…!
Mergi în instituţia X, la biroul Y, la funcţionarul Z, cu următoarele acte şi o cerere (anexată pentru a putea fi scoasă la imprimantă o cerere tip şi una completată, ca model) pentru a obţine semnătura funcţionarului Z şi stampila instituţiei, după care…

Evident, fiecare instituţie îşi defineşte birourile şi funcţionarii şi actele şi cererea… Deşi aparent este o muncă de sisif, în realitate nu s-ar întâmpla decât că, informaţia completându-se descentralizat, fiecare instituţie şi-ar defini foarte exact organigrama şi îndatoririle fiecăruia dintre funcţionari. Acest demers este practic şi începutul unei adevărate restructurări ale instituţiilor statului, pentru că s-ar vedea ce face fiecare angajat al statului. Cetăţeanul nu ar mai fi plimbat de la Ana la Caiafa şi poate, zic poate, cetăţeanul nu ar mai vedea din instituţiile statului un balaur care este pus în acele clădiri pentru a-l umili şi a-i înghiţi ciocolate şi pacheţele cu cafea.

Desigur, dacă o asemenea iniţiativă înseamnă încă nu ştiu câte milioane de euro (eu văd toate acestea realizându-se aproape gratis, pe platformele şi reţele informatice care deja există în instituţii), mai bine să nu se facă nimic.

zaharescu valeriu says: 17.09.2010 at 11:47

@BIBLIOTECARU
Stimate domn, mă uimiți și dvs, dar în sens invers. Constat că dvs nu v-ați informat exact cum stau lucrurile în ceea ce privește algoritmii și procedurile de finanțare cu fonduri europene a diferitelor proiecte.
Domnule, la instituțiile statului nu vin tot felul de neisprăviți în interfață cu x sau cu y pentru a spune : ,,uitați, vreau să construiesc cinci case tip cutare, dați-mi un teren, asigurați-mi eventual utilitățile și bineînțeles …fondurile europene aferente (presupunând că dispune de un cofinanțator).
Ca un amănunt picant, vă reamintesc de frenezia ,,investitorilor” din anii 90 cu pantalonii rupți în fund, exemplul la îndemână fiind italianul care își făcea reclamă cu încălțămintea De Fonseca….de fapt niște papuci de două parale comercializați de un evazionist italian dat în urmărire generală .
Domnule, oportunitățile de finanțare europeană sunt inițializate a priori DE COMUNITĂȚILE LOCALE, se lansează electronic temele, iar investitorii/executanții se anunță prin SCRISORI DE INTENȚIE. Procedura de licitație este CU STRICTEȚE verificată de experții în finanțare europeană.
Dacă un proiect complex a presupus de exemplu zece licitații, din care DOAR UNA SINGURĂ nu respecte criteriile și cerințele, SE RETURNEAZĂ INTEGRAL VALOAREA ALOCATĂ ÎNTREGULUI PROIECT.
Deci stimate domn, epoca în care toți ,,neica nimeni” de aiurea bat la ușa statului pentru a încerca marea cu deștul, sperând la profituri amețitoare,a trecut de mult.
PS
La primăria Iași există un serviciu foarte bine organizat de atragere a fondurilor europene , a cărui activitate este legată de necesitățile comunității și de programele/asistența MDRT…iar primarul Nichita este unul din cei mai competenți, dedicați și pragmatici primari din România, chiar dacă este pesedist.

Bibliotecaru says: 17.09.2010 at 12:22

@ zaharescu valeriu
De ce încercaţi, de fiecare dată, să mă convingeţi că de fapt nu citiţi cele ce le spun.

Ia reluaţi textul meu de mai sus şi căutaţi unde vorbesc eu despre fonduri europene. Am folosit eu acolo cuvântul european pe undeva. Nu ştiu, poate că eram încă somnoros şi nu am fost prea clar, am făcut probabil şi câteva “greşeli de tastatură”… dar, totuşi, am scris eu acolo ceva de fonduri europene?

Sper să nu vi se pară o impoliteţe, dar chiar nu mai pierd timpul să comentez cele ce le spuneţi…

zaharescu valeriu says: 17.09.2010 at 13:07

@bobliotecaru
Domnule ,m-am cam săturat de mofturile și strâmbăturile dvs de cocotă călcată pe bătături.
DVS chiar nu pricepeți că d-na Udrea , când vorbește de POL DE DEZVOLTARE, subînțelege că finanțarea se asigură, prioritar, din FONDURI EUROPENE ?
De unde naiba, ar avea guvernul sau administrațiile locale BANI PENTRU PROIECTE DE INFRASCTRUCTURĂ sau DE INTERES PUBLIC?? Vă mai dau un indiciu, legat de bugetul anului 2011. Finanțarea deficitului preconizat, presupune ÎMPRUMUTUL a cca 6 miliarde de euro, bani care sunt destinați integral CONSUMULUI, adică în c….bugetarilor ! Nu vor fi bani de investiții, decât dacă se economisesc vreo 1,5 miliarde….asta presupune CONTINUAREA REDUCERILOR DE CHELTUIELI BUGETARE !
…Așă că mai scutiți-mă cu amenințările că vă luați jucăriile și plecați.. :) .. tot aici voi da de dvs, deși ați spus că aveți propriul blog.. :)
PS
Spuneți-i lui Bugs Bunny..pardon Buddy al dvs, că are vreo 9 milioane de km pătrați în Canada…să tot construiești… Mai ales că am auzit că acolo, NU A FOST ȘI NU ESTE CRIZĂ IMOBILIARĂ.
De-aia îl caracterizez un terchea-berchea :)

Frank Zapa[King] says: 17.09.2010 at 13:18

va salut dle zaharescu valeriu si simultan va doresc succes in tentativa de a raspunde enormitatilor care decurg din intrebarile lui biblio-mare specialist in intrebari cu iz si parfum de giga.
singura lui specializare reala.i-am spus cu ani in urma,ca scos din umbra monitorului,si pus fata in fata cu o persoana in carne si oase,intrebarile lui ar cel mult de nivelul intrebarilor protagonistilor emisiunilor gen,COPII INTREABA SI SPUN LUCRURI TRASNITE.
Ce insa pot aperecia,este rabdarea dv solomonica,cred ca va invidiez,pt ca trebuie sa recunosc,imi lipseste rabdarea cu adultii care au ramas niste copii de gradinita,cu jucariile in punguta,gata oricind sa fuga pe scari la vecini.


Monday 13 September 2010

Liber la înjurături!

Puteţi înjura aici cât doriţi. Vă asigur că voi citi orice postare.